uggelol

Alla inlägg under maj 2011

Av Filip Augustsson - 16 maj 2011 21:33

Är det någon som vet hur man kollar hur många besökare och bevakare? Jag fattar ingenting på blogg platsen, bara hur man lägger upp inlägg. Men det skulle va roligt o se hur man gör o så.


Kommentera gärna hur. Och God Natt alla besökare!

Av Filip Augustsson - 16 maj 2011 15:57

Maia hade tydligen fått reda på att jag hade en blogg någonstans? kanske var det sen jona sa att jag hade en högt i bussen.. Men hon sa att det var hemligt varifrån hon hade fått reda på det någonstans iallafall. Men vem bryr sig, hade iallafall 4 bevakare (inte för jag vet vad det är men)


Idag har det inte hänt så mycket. utom en kul grej, i bussen så frågade chauffören vart jag skulle av. Det har inte hänt på hur länge som helst. Förmodligen för jag åkte buss varje dag innan. Men nu när jag får köra moppe har jag gjort det så länge så han kom inte ihåg vart jag skulle av. Vet inte hur jag ska tolka detta men jag ser det som en bra grej.


btw: LoL funkar inte. skit internet, går så jävla slött så det går inte ens att buffra ett youtube klipp på 240 pixlar. och det, måste det vara väldigt slött för. något måste vara fel med det. På senaste tiden nu så har det varit så...

Av Filip Augustsson - 15 maj 2011 06:51

3 inlägg på två dagar, jag lovar att det kommer bli mindre än så, fast jag vill ändå skriva nu för jag vet att Jona sitter o spammar F5 hela tiden för att se om jag skriver något nytt.


Iallafall, Blir inget LoL Idag. Var tvungen att avinstrallera det igår (ta det lungt), för det laggade så mycket. Jag kunde inte spela, Man såg brara HP't gå ner utan att se några fiender. sen dog man. röv riot.


ehum... Nu ska jag .. få reda på hur man tar tillbaka tecken snittet igen!


*2 timmar senare* Sådär ja. ja.. just de. skulle till barnens gård idag efter kyrkan, ska köra moppe dit o jona skulle också med. se om han hittar ända ut till söderåkra.


Btw: Blev lite långt inlägg. förstår om du inte orkade läsa hela!

Jax

Av Filip Augustsson - 14 maj 2011 16:52

asså shiieet vad jag pwnade dom med jax idag. 0-10. gjorde typ inga penta kills alls?? 


btw: fick 21-0-0 med Tryndamere igår, fan va dom ksade mig. Johan o ludde o pz0n och jona menar jag, (Britteus ((stavning?)) )

Av Filip Augustsson - 14 maj 2011 16:17

Verkade ganska lätt att göra en blogg så jag ville testa! Se om man blir lika känd som kissie kanske ;) vem vet?


euhm. Spelade lite med Jona nyss o vi vann helt tack vare honom, han e ju kung med caitlynn. (sorry johan men du e nog på andra plats.)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards